Kā autoevakuators “nedārgi” kļūst par dārgu autoevakuācijas pasākumu? Mēģināsim izskaidrot un izprast!
Kā tas viss sākas? Cilvēkam, dažādu iemeslu pēc, uzrodas vajadzība pēc autoevakuatora pakalpojumiem, piemēram, tehnisku iemeslu dēļ. Cilvēks ieiet Google, meklējot, viņuprāt, lētāko auto evakuatoru.
Ieraugot lielo piedāvājuma klāstu, kur katrs piedāvā atbraukt 10minutēs un sniegt profesionālus un lētus autoevakuācijas pakalpojumus, cilvēks var apjukt un tiekties pēc pirmā “labdara”.
Bet, kas ir jāzina, lai neapmaldītos pakalpojuma sniedzēja saldajos tekstos? Protams, vēlme ietaupīt līdzekļus un atrast izdevīgāko autoevakuatora piedāvājumu grib visi, taču kliedzošs uzraksts “lēts auto evakuators”, ne vienmēr izrādīsies lētākais un makam tas izdevīgākais variants.
Brīdis, kad cilvēks ir it kā atradis sev piemērotāko sludinājumu, ievadot numuru un veicot zvanu.. Zvana laikā arī sākas visinteresantākais piedzīvojums,sarunas gaitā klients saprot, ka pakalpojums izmaksās 2 reizes dārgāk kā bija sludināts.
Iemesli ir sekojoši:
- Cenā nav iekļauta iekraušana un izkraušana (..un vēl kaut kas mistisks)
- Uzņēmums pieprasa papildus naudu par SOS izsaukumu (SOS izsaukums- ārkārtas auto evakuācija, kad evakuators ir nepieciešams šeit un tagad, tā var būt avārija vai auto apstāšanās krustojumā utt.)
- Uzzinot auto gadu un marku, cena var strauji uzaugt – ļoti vienkārši, tas ir no sērijas – varat atļauties labu auto, maksājiet!
Pastāv arī sliktākais gadījums, kad evakuatora pakalpojumi ir izmērāmi simtos eiro. Apzvanot uzņēmumus, būs arī tādi, kuri pat aptuveni nespēs klientam noteikt konkrētu cenu par pakalpojumu. Aizbildinājumi var būt dažādi – “ir jāredz auto”, “atbrauksim un noskaidrosim uz vietas”, “mēs jau braucam, esam pavisam tuvu”, “nekas traks nav, atbrauksim, evakuēsim”! Bet, kad evakautors atbrauc, ir jau parakstīts spriedums, cena būs lielāka nekā būtu jābūt.
Bet pastāv arī vēl muļķīgāki notikumi! Un tas ir tad, kad cenu neuzprasa nemaz, bet evakuators tiek izsaukts tā vai tā. Ja klients ir aizmirsis uzprasīt cenu un evakuācijas uzņēmums to nepaziņo vai noklusē,tad tā tiešām nav laimīgā diena! Parasti tādi uzņēmumi nav klientam labvēlīgi un bieži klients samaksās bargu cenu, maksājot par visu, ko no situācijas varēs vien piemērot.
Dažkārt lēti, vienkārši nesanāk. Un ar vārdu “lēti”, ir naivi gaidīt vēlamo rezultātu.
Neviens nopietns un sevi cienošs uzņēmums, kurš strādā autoevakuācijas jomā, nekad neplānos apkrāpt vai maldināt klientu.
Tad kā darīt? Izsaukt “lētu evakuatoru” vai tomēr iedziļināties problēmā un atlasīt profesionālu autoevakuatoru?
Protams, ka izvēle vienmēr paliek klientu ziņā, bet mēs, kā autoevakuatora uzņēmums, Jums iesakam rīkoties sekojoši:
- Pazvanīt evakuatoram;
- Aprakstīt situāciju, radušos bojājumus;
- Noskaidrot aptuveno cenu pa telefonu;
- Uzzinot cenu, pārjautāt, kas cenā ietilpst;
- Ja viss apmierina, izsaukt auto evakuatoru
Saņemot informāciju no klienta par negadījumu, profesionālam uzņēmumam vienmēr ir skaidra aptuvenā cena. Aptuvena,jo dažādi faktori var ietekmēt papildus izmaksas, taču tās arī tiek paziņotas sarunas laikā. Pārsvarā papildus izmaksas veido tādi faktori kā – auto izvilkšana no grāvja, auto evakuācija ar bloķētiem vai nolauztiem riteņiem, klienta gaidīšana, piestartēšana ar vadiem, riepu maiņa vai citi papildus darbi.